YouTube vrea să lanseze un magazin online pentru servicii de streaming video, potrivit g4media.ro. Compania a reluat discuţiile cu companiile de divertisment privitor la participarea la platformă nou creata, fiind vorba despre un ”magazin de canale”. Platforma se afla în lucru de 18 luni, urmand sa fie disponibilă din această toamnă. Deoarece tot mai mulţi consumatori renunţă la televiziunea prin cablu sau prin satelit şi apeleaza la servicii de streaming pe bază de abonament, dupa lansare, YouTube va putea să se alăture unor companii precum Roku şi Apple, scopul fiind acela de a câştiga o parte din piaţa de streaming.
Compania Walmart a purtat discuţii cu companii media pe tema includerea streamingului de divertisment în serviciul său de membri.
YouTube ii incurajeaza pe creatorii de continut să-și transforme clipurile vechi de pe platformă în clipuri video de format scurt și cu raport de aspect 16:9, pe înălțime. Compania vrea să aibă cât mai mult conținut în format Shorts, propria secțiune foarte similar ă cu YouTube și alternativa la Reels de pe Instagram. Cine vrea să folosească mecanismul de la YouTube pentru a recicla multe dintre clipurile vechi, poți face acest lucru selectând o parte de până la un minut dintr-un video și alegi o secțiune pentru a-l transforma în 16:9. Acest instrument este disponibil în aplicația YouTube pentru mobil. Actualizarea este practic o extensie a faptului că YouTube transformă toate clipurile de până la 60 de secunde în Shorts.
YouTube, măsuri după evenimentele de la Washington