Gențile lansate de casa de modă Balenciaga au stârnit reacții virulente ale internauților, care au criticat noile modele, potrivit gandul.ro. Potrivit acestora, gențile de lux sunt asemănătoare cu pungile de plastic pe care oricine le folosește.
Noua geantă a casei de modă de lux spaniole este asemănătoare cu o pungă de plastic pentru gunoi, prețul ei fiind de aproape 1.800 de euro
Punga este strălucitoare și are un cordon în partea superioară, asemănător unui sac de gunoi. Geanta este confecționată din piele de vițel, având un logo subtil, fiind disponibilă în culorile negru, alb, galben și albastru. Noile modele de lux au fost lansate în luna martie în cadrul Săptămânii Modei de la Paris, dar au fost comercializate acum în magazine pentru colecția de toamnă. „Nu puteam rata ocazia de a face cel mai scump sac de gunoi din lume, pentru că cine nu iubește un scandal de modă?”, este mesajul transmis de către directorul de creație al Balenciaga, Demnă Gvasalia, în momentul lansării.
Unii dintre internauți s-au amuzat, alții au fost șocați de prețul exagerat al genții în timp ce alții au afirmat că brandul de lux vrea să facă teste pe oamenii prin lansarea noului său produs
Utilizatorii de pe Twitter care au criticat gențile lansate de Balenciaga vor să afle dacă acesta este un experiment social morbid. „Sunt convinsă că Balenciaga face un experiment social, pentru că nu se poate să ceară 1.800 de euro pentru o pungă de gunoi”, a fost comentariul unei tinere pe Twitter.